ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

Політика обміну та повернення
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення та обміну Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства. — товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; — товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; — збережено всі ярлики та заводське маркування; — товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Терміни повернення Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Політика вирішення проблеми
Якщо Ви отримали товар неналежної якості, прохання одразу нам про це повідомити (але не пізніше 1 доби).
Щоб вирішити ситуацію, Вам необхідно написати на номер Viber +380 97 850 1823 або в Telegram. Описати проблему, прикріпити фото товару і фото наліпки ТТН Нової Пошти.
Ми ознайомимося з проблемою, що виникла, і запропонуємо шляхи її вирішення: повернення коштів, обмін або депозит на наступну покупку.
*Повернення та обмін товару відбувається за умови збереження товарного вигляду та герметичної фірмової упаковки.
Усі ситуації розглядаються в індивідуальному порядку.